Rakkaus alaan ja asiakkaisiin on Primo Donnan pitkän historian salaisuus
Kosmetologi Ritva Leinonen on toiminut alalla yli 30 vuotta.
Kiinnostus teknologiaan on aina ollut yrittäjä Ritva Leinoselle iso osa Primo Donnan toimintaa. Hän on halunnut liikkeestään löytyvän uusimmat ihon hyvinvoinnin edistämiseen tarvittavat laitteet. Primo Donna oli esimerkiksi ensimmäinen paikka Porissa, josta sai kestopigmentointeja 1990-luvun alkupuolella.
Tarjolla on laaja määrä laitehoitoja esimerkiksi varttuneemmalle iholle kiinteyttävien ja kohottavien hoitojen muodossa.
-Koen, että vaikka hoidamme kaiken ikäisiä, juuri varttuneemmat asiakkaat ovat meidän kohderyhmäämme. Tuolloin ihmisillä on yleensä jo aikaa ja mahdollisuuksia panostaa laajempiinkin hoitokokonaisuuksiin. Selkeästi 40-70-vuotiaat haluavat hemmotella itseään.
Uusin laitehoito Primo Donnassa on Hifu, veitsetön kasvojenkohotus, jonka teho perustuu fokusoituun ultraääneen. Se stimuloi kollageenin tuotantoa ja näin kohottaa ja kiinteyttää ihoa.
Mutta vaikka laitehoidoilla on iso osansa hoitoprosessissa, tietyllä tapaa tärkein ei ole vuosikymmenten aikana muuttunut. Mikään laite ei korvaa ihmisen kosketusta ja esimerkiksi hieronnan tarjoamaa hemmottelua.
-Haluan yhdistää laitehoitoihin käsin tehtäviä hoitoja, kuten hierontaa, sillä koen, että juuri siitä asiakkaat nauttivat eniten, Leinonen kertoo ja jatkaa.
-Tarkoitus on, että kun asiakas tulee meille, sinä aikana hän saa täyden huomiomme. Uskon, että näin asiakkaasta tuntuu, että hän saa sen, mitä on tullut hakemaankin.
Leinonen pitää juuri tyytyväisiä asiakkaita valttikorttinaan.
-Jokaista asiakasta arvostetaan eikä oteta itsestäänselvyytenä. Tätä työtä kohtaan pitää tuntea intohimoa ja rakkautta.
Erilaisten hoitojen lisäksi Primo Donnassa vierailee kerran kuukaudessa täyteaineiden laittoon erikoistunut hoitaja, sekä kerran viikossa hermoratahieroja. Näin tarkoituksena on palvella asiakkaita mahdollisimman laajasti.
Leinonen on työskennellyt kosmetologina 1980-luvulta saakka eli kokemusta alalta on reilusti yli 30 vuoden ajalta. Näin pitkä historia alalla on vaatinut pitkäjänteistä työtä asiakassuhteiden ylläpidossa, mutta vaikka vuodet ovat olleet työntäytteisiä, ovat ne olleet myös hyvin antoisia.
-Edelleen tulen joka aamu mielelläni töihin, Leinonen hymyilee.